Voľné hodiny

„Óm asato má sadgamaja
Tamaso má džjotir gamaja
Mrtjormá amritam gamaja
Óm šánti šánti šánti”

(Patandžaliho jógasútry)



AŠTANGA VINJASA JÓGA

Vedená hodina (led class, primary series) – vedená hodina s Janou D.

Aštanga vinjasa jóga, dynamické prevedenie ásan. Hodina prispôsobená pre začiatočníkov, ale aj pre pokročilých. Niektoré ásany sa vynechávajú, tiež vinjasa je prispôsobená začiatočníkovi.
Nedeľa 16:30 – 18:00

HARMONOGRAMCENNÍK



AŠTANGA VINJASA JÓGA

Mysore štýl – nevedená hodina s Janou

Aštanga vinjasa jóga, dynamický štýl jógy spojený so špeciálnym dýchaním a zádržami. Mysore štýl je spôsob praktizovania tejto jógy za prítomnosti učiteľa, ale bez jeho vedenia. Väčšinou vyžaduje znalosť zostavy (sleduj kurzy aštanga jógy na našej webovej stránke). Tento spôsob praktizovania rešpektuje individualitu žiaka, ktorý počúva svoje telo, počúva rytmus svojho dýchania a podľa toho prispôsobuje svoje prevedenie ásan. Praktizuje sa v čase dvoch hodín (120 min). Hodina Mysore nie je v čase splnu a novu!
UT 19:00 – 21:00
ŠTV 19:00 – 21:00

HARMONOGRAMCENNÍK





HATHA JÓGA

začiatočníci aj pokročilí s Janou D.

HATHA JÓGA je veľmi ozdravné telesné cvičenie pozastávajúce z ásan (pozícií) určených pre úplných začiatočníkov, ale aj staršie generácie. Hodina je spojená s dýchacími cvičeniami, relaxáciou aj meditáciou. Vďaka tomuto cvičeniu naberáme energiu do ďalších dní. Vhodné aj pre začiatočníkov, ale hlavne pre pokročilých, ktorí už mali kontakt s jogou.
UT 17:30 – 19:00
NE 18:00 – 19:30

HARMONOGRAMCENNÍK




PILATES

Pilates s Olinkou

Hodina pilatesu pre začiatočníkov aj pokročilých zameraná na spevnenie tela s Olinkou. Cvičenie spevňuje a ozdravuje telo, veľmi priaznivo pôsobí na chrbticu. Cvičenie trvá 60 min.
PO 17:30 – 18:30
STR 17:30 – 18:30

HARMONOGRAMCENNÍK




FlOW JÓGA

hodina s Ivonou

“Flow jóga je dynamickou verziou tisícročiami overeného cvičenia. Flow jóga si z tradičnej jógy vzala všetky výhody a benefity, ktoré potrebuje zaneprázdnený človek na to, aby sa cítil dobre. Je kombináciou dynamiky a statických ásan, kombináciou dlhšieho zotrvania v pozíciách so sústredením sa na flexibilitu a naopak v dynamickom prevedení s “fokusom“ na silu a spevnenie. Pravidelné cvičenie zabezpečí spaľovanie tukov a zrýchlenie metabolizmu, spevnenie svalového tonusu, štíhle a pružné svaly, vyformovanie postavy, uľavenie od bolesti chrbtice a odbúranie stresu a napätia, zlepšenie koncentrácie. . “
PO 19:00 – 20:30
STR 19:00 – 20:30

HARMONOGRAMCENNÍK


JÓGA PRE ZRELÝ VEK

hodina s Janou D.

JÓGA PRE ZRELÝ VEK je jóga určená všetkým tým, ktorý majú obmedzenejší pohyb, alebo sú úplní začiatočníci, nie je len pre ľudí v zrelom veku. Vyznačuje sa jednoduchosťou pohybu a hlavne precítením ásan v relaxačných polohách. Je väčšie sústredenie na precvičenie chrbtice a zároveň sa nevynecháva zameranie na dych a jeho podporné cvičenia.
UT 15:00 – 16:00
ŠT 17:45 – 18:45

HARMONOGRAMCENNÍK